CURS DE TÈCNIQUES DE RELAXACIÓ ESTIU 2010

BLANQUERNA (URL):
Durant la setmana del 12 de juliol, es va realitzar el Curs de Tècniques de Relaxació per a Mestres i Professors a l'Escola Pia Sarrià, Barcelona. El curs va ser puntuat molt excel·lentment en les avaluacions de l'alumnat.

Algunes observacions dels propis participants:

"Curs interessant per retrobar-te amb tu mateix i sentir-te millor internament i amb els demés, gràcies."

"M'ha semblat un curs molt interessant i m'ha despertat una gran curiositat pel món de la relaxació."

"Realment algunes de les tècniques m'han sorprès agradablement. Ho posaré en pràctica amb els meus alumnes."

"Un curs molt enriquidor."

.
COL·LEGI DE LLICENCIATS EN FILOSOFIA I LLETRES (UB):
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
El curs de Tècniques de Relaxació per a Mestres i Professors es va iniciar el dia 8 de juliol a la Universitat de Barcelona, Facultat de Geografia i Història. Amb una durada de 20h i una participació de 24 persones, el curs va seguir sent molt ben acollit en la seva 4a edició.
.
Alguns comentaris dels participants un cop finalitzat el curs:
.
"A les primeres sessions vaig tenir la impressió d'haver trobat la mena de curs amb el qual havia pensat durant l'any, un any ple de reptes i amb molt bones oportunitats d'aprenentatge. Vaig trobar que aquest curs era engrescador i ple de possibilitats."
.
"Ha estat un plaer per mi poder compartir aquest curs amb tu i amb la resta de comanys. Es nota quan un curs està fet amb el cor i la il.lusió de fer progressar als demés com és en aquest cas."
.
"Realment, el curs crec que em servirà i m'ajudarà a veure les coses d'una altra manera, sobretot en els moments difícils. Crec que és molt important canviar la nostra ment davant d'algunes coses. Intentaré dur a la pràctica moltes de les tècniques que ens has ensenyat."
.
"Gràcies per donar-me l'oportunitat, a través d'aquest curs, d'apropar-me a descobrir qui sóc, on estic i cap a on vull anar."
.