CURS DE TÈCNIQUES DE RELAXACIÓ UVIC ESTIU 2010

El curs de Tècniques de Relaxació per a Mestres i Professors a la Universitat d'Estiu de la UVIC, s'ha dut a terme amb èxit, entre finals de juny i inicis de juliol.
.
Compartir aquesta setmana amb l'alumnat i el professorat ha estat un plaer per a mi. El sentiment de gratitud que experimento és molt gran.

Les Tècniques de Relaxació representen per a mi una filosofia de vida, una manera de caminar per la vida amb optimisme, goig, serenitat i pau. Una manera positiva d’avançar, créixer i compartir. Una manera de viure feliç que vull, al cap i a la fi, transmetre en els meus cursos.

Hi ha moltes maneres de veure la vida i és important estar obert a noves òptiques en aquests moments de grans canvis socials. Admirar les expressions de l'alumnat, el canvi que succeeix a l'anar vivenciant les tècniques, dia a dia, és meravellós. Agraeixo molt la seva implicació, les seves reflexions, els seus comentaris, la seva capacitat d’obertura a noves possibilitats, ja que m’animen a seguir evolucionant i millorant aquests cursos que tenen el propòsit de cuidar la salut del docent.

He vist com, amb tendresa, la seva mirada anava cada cop més dirigida cap al seu interior.

FELICITATS!!

Algunes reflexions de l'alumnat:

"Durant aquests dies he après a deixar de preocuparme per coses que no tenen sentit, i a prendre'm la vida amb més tranquil·litat i serenitat per ser FELIÇ."

"Després del curs, tinc la sensació que sóc més positiu i em sembla que m'he alleugerit. He après com fer diverses relaxacions i crec que les podré aplicar amb els meus alumnes."

"Aquest curs m'ha fet aturar i plantejar-me algunes coses, veure que potser les coses no passen perquè sí, potser les causo jo mateixa, potser les puc canviar si m'ho proposo...i viure més bé moltes de les meves situacions quotidianes."

" Amb les tècniques, he après a ser feliç, treure l'energia positiva i que no em contamini la negativitat."

"Ha estat una setmana intensa on he practicat diferents relaxacions i on en cada una sentia coses totalment diferents. Hem après també a sentir el nostre propi cos des de dins, cosa que no fem a la vida de cada dia i hauríem de fer amb més freqüència".

"Vaig començar nerviosa, amb una mica d'estrès. Al principi em va costar deixar-me anar però, a poc a poc, ho vaig anar aconseguint. Avui marxa una persona nova, neta i disposada a seguir cuidant-se d'ara en endavant, tot gaudint dels regals que em dóna la vida i donant-me les oportunitats de plaer com ha estat aquest curs".

"Aquest curs ha sobrepassat les meves espectatives positives. Ha estat una gran inversió."

"M'ha agradat molt la visió positiva que hi ha hagut durant tot el curs. Has posat en l'aire molt bons missatges, ara dependrà de cadascú que els aprofiti. Gràcies."

"Estic molt satisfeta d'haver realitzat aquest curs. Penso que no sóc la mateixa persona avui que la que va entrar el primer dia a l'aula. M'ha servit per conèixer-me més a mi mateixa, a veure les coses de manera més positiva, a creure en mi. Moltes gràcies."

"Aquests dies he après tècniques concretes que m'han fet sentir bé i les vull posar en pràctica."

"Aquest curs ha estat una bona oportunitat per a realitzar una pausa en la meva vida. Em servirà per a mirar-me amb quietud, tranquil·litat i uns ulls diferents."

"Un curs molt interessant per a la meva vida professional com personal. Una experiència molt enriquidora per a conèixer-me millor. Un curs molt recomanable per al qual donaré veus al meu entorn."